Известие

Collapse
No announcement yet.

Предното стъкло се мокри отвътре.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Когато караш само на рециркулационен въздух( тоест върти въздуха в купето само), тогава се задържа и влагата, дори се вдига нивото и, защото пътниците дишат(съответно отделят влага и топлина). Иначе не вярвам да е от радиаторчето или зацапан филтър, намажи с черен силикон около антената, но при по-топло време.
    Arena Coast Customs

    Comment


    • #17
      Такааа колега аз имам същият проблем и е точно така както го обясняваш и не е от конденз или антената ами просто стъклото ти се е отлепило ( поне при мен е така ) забележи дали когато караш и навън е мн. студено ( както сега лед навсякъде ) като минаваш през дупките ( има ги мн. ) стъклото дали скърца ... ако скърца значи трябва да ти го залепят наново ( ама като се стопи снега ) . Също можеш да пробваш ( когато покрей стъклото няма лед или нещо което да го притиска към колата ) да го натиснеш в единия край с пръст отвътре на вън НО ВНИМАТЕЛНО да не вземе да се пукне ... аз разпитах колко пара излиза да ми го залепят наново казаха 50 лв. дано да съм помогнал
      sigpic
      33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
      Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

      Comment


      • #18
        Стигнах до извода, че просто си прави конденз от парното а не пропуска от антени или олепили се стъкла. Нямам представа какво е общото, но и антифриза ми е наред. Карал съм в страшни дъждове (при по топло време) и не съм имал такъв проблем. Ако правилно разсъждавам това си е конденз? И ако е конденз има ли някаква опастност и ако да - как да го предотвратя?
        Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
        Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
        Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

        Comment


        • #19
          То във всеки един случай, е конденз. Въпроса е дали се получава от напълно естествена температурана разлика или имяш някой от изброените проблеми. Така че "просто си прави конденз" нито е някакъв нов извод нито е решение.
          The greatest of all scientific hobbies!

          Comment


          • #20
            дааа и аз си мислих че е от антената - някокко пъти я лепих - най накрая отидох и взех нова - намазах я с едно водоустойчиво лепило и шока беше пълен на следващия дъжд ,когато видях че пак мокри - оказа се че е от уплътнението на джама
            alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

            Comment


            • #21
              Прегледай си филтъра, възможно е да задържа влагата в купето, ако е замърсен. Принципно сега влажността е много висока 80-98% и е възможно това да засилва ефекта на проблема ти. Тия неща с влагата са основно от 4 неща:
              1. Спукан радиатор на отоплението (може почти незабележимо да спада нивото на антифриза, както при мен).
              2. Зацепила клапа за рециркулация (върти само въздуха в купето).
              3. Влиза влага отвън през уплътнения, пукнатини и хиляди дреболийки.
              4. Мръсен филтър за пресен въздух.
              Arena Coast Customs

              Comment

              Working...
              X